Kamis, 15 Februari 2018

Promo JSM Superindo Terbaru

Bulan belanja Promo JSM Superindo  , Solo Great Sale (SGS) 2018, telah berlangsung selama hampir dua minggu. Transaksi pada masa itu mencecah lebih dari Rp100 bilion, sementara para peserta melompat ke 5,600 penyewa. Peningkatan jumlah penyewa, pasti menyenangkan pengguna kerana peluang untuk mendapatkan mata yang lebih besar.


Di sebalik peristiwa yang menyedot perhatian kekasih membeli-belah ini, ada puluhan orang muda yang memainkan peranan besar dalam menyokong kejayaan SGS. Promo JSM Superindo  Mereka adalah sukarelawan atau sukarelawan yang memberi input data dan memastikan data pelanggan mengikut mata mereka tercatat dengan baik.


Putri Suciani, 21, pelajar Fakultas Ekonomi (FE) Sebelas Maret University (UNS) Solo, salah seorang dari mereka. Setiap hari Putri terpaksa bergelut dengan data dan nombor yang perlu dimasukkan dalam halaman diformat Microsoft Excel pada komputer ribanya. Apabila dilawat Solopos.com, Isnin (12/1/2018), dia sibuk menari dengan helaian pada skrin komputer ribanya. Beberapa kali dia membuat pening dengan lajur memaparkan lindung nilai (#) baris yang menunjukkan data yang tidak boleh dibaca.


Sumber artikel : https://slwdesigns.blogspot.com/2018/02/promo-jsm-superindo-akhir-pekan.html 


Tidak ada komentar:

Posting Komentar