Jumat, 16 Februari 2018

Promo Dufan Maret 2018

Promo Dufan Maret 2018 - Taman Impian Jaya Ancol, Jakarta menyasarkan kira-kira 160,000 pengunjung semasa cuti berkaitan Tahun Baru Cina atau Tahun Baru Cina pada tahun ini. "Untuk percutian Lunar ini, kami mensasarkan jumlah pengunjung Taman Impian Jaya Ancol dapat mencapai 160.000 orang," kata Timbalan Pengarah Ancol Recreation Agus Sudarno di Jakarta, Jumat (16/2/2018).


Apabila dibandingkan dengan tahun sebelumnya, menurut Agus Sudarno, jumlah Promo Dufan Maret 2018 sasaran pengunjung pada Tahun Baru Imlek tahun ini telah meningkat sebanyak 10 peratus. "Kami yakin sasaran itu dapat dicapai dan kami juga menyediakan pelbagai acara menarik untuk semua pelawat untuk merayakan sambutan Tahun Baharu Cina," kata Agus.


Untuk mencapai pelawat sasaran, beliau berkata ia telah menyediakan beberapa program menarik untuk menghiburkan pengunjung, salah satunya adalah Barongsai Bawah Air. "Semasa cuti Tahun Baru Imlek, dari 16 hingga 18 Februari, kami akan mengadakan pelbagai acara menarik, salah satunya adalah Underwater Barongsai, kami percaya bahawa acara Promo Dufan ini akan menjadi menarik bagi pelawat Ancol," kata Agus.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar