Jumat, 17 Maret 2017

Katalog Promo Tupperware April 2017

Sejak pelancaran Promo Tupperware April 2017 pada tahun 1946 dan muncul secara rasmi di Indonesia pada tahun 1991 sehingga hari ini, Tupperware melalui sistem perniagaan jualan langsung, produk inovatif dan premium dengan konsep menjual Tupperware Party terus memberi motivasi kepada wanita di dunia / Tentera Jualan untuk menjadi orang lebih yakin.


Terbukti bahawa keyakinan ternyata menjadi kunci kepada kejayaan adalah memperkasakan wanita dan pembangunan perniagaan / ekonomi. Nampaknya kepada penyelidikan terkini yang dijalankan Promo Tupperware April 2017 dan Universiti Georgetown telah disampaikan oleh Rick Goings (CEO Tupperwarebrands) sekiranya Forum Ekonomi Dunia (WEF) Mesyuarat Tahunan 2017, yang diadakan di aDavos-Klosters, Switzerland pada bulan Januari.


Dan bertepatan pada Hari Wanita Antarabangsa (IWD) 2017 yang jatuh pada 8 Mac, Promo Tupperware April 2017 Indonesia secara rasmi akan menyampaikan hasil penyelidikan itu. Dalam kajian yang mengambil sampel 3,500 wanita Tupperware tenaga jualan di Amerika Syarikat, Brazil dan Afrika Selatan menunjukkan beberapa fakta mengenai Keyakinan nilai.


Sumber Promo : http://www.promojsm.com/2016/06/katalog-promo-tupperware.html

Tidak ada komentar:

Posting Komentar